-
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia uwag i reklamacji dotyczących działania Serwisu oraz realizacji usługi cateringowej poprzez przesłanie wiadomości email na adres info@allepiwo.pl
- Reklamacje dotyczące działania Serwisu.
- Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji.
- Klient w zgłoszeniu reklamacji powinien podać swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny), datę oraz opis okoliczności wystąpienia podstawy reklamacji. W przypadku niewystarczających danych Administrator zwróci się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie.
- Administrator w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację na adres email z którego otrzymana została reklamacja.
- Reklamacje dotyczące realizacji usługi cateringu
- Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji.
- Klient w zgłoszeniu reklamacji powinien podać swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny), datę oraz opis okoliczności wystąpienia podstawy reklamacji. W przypadku niewystarczających danych Administrator zwróci się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie.
- Administrator w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację na adres email z którego otrzymana została reklamacja.
- Administrator ma obowiązek realizacji usługi bez wad oraz odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
- Administrator nie odpowiada i nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za usługi transportowe oraz realizację dostawy, które realizowane są przez firmy zewnętrzne.
- W przypadku składania reklamacji dotyczących usługi transportowej oraz realizacji dostawy Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji maksymalnie w ciągu 2 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji wraz z dokumentacją zdjęciową. Dodatkowo jeśli podstawa reklamacji została ujawniona w obecności przedstawiciela firmy zewnętrznej odpowiedzialnej za transport Klient jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody zgodnie z wymogami firmy zewnętrznej oraz:
- Złożenia reklamacji bezpośrednio w firmie zewnętrznej jako poszkodowany
- Złożenia reklamacji u Administratora zgodnie z powyżej opisanymi procedurami oraz załącznikami (dokumentacja zdjęciowa oraz protokół szkody jeśli został spisany).
UWAGA!
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję online dokonaną przez klienta serwis allePiwo.pl dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do wskazanej płatności Klienta.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.