Promocje
Piwo WHERE ARE MY GOGGLES?, Browar Maltgarden [500ml, bbz]
Piwo WHERE ARE MY GOGGLES?, Browar Maltgarden [500ml, bbz]

18,19 zł

Cena regularna: 27,99 zł

Najniższa cena: 27,99 zł
Piwo Radość Życia, Browar Za Miastem
Piwo Radość Życia, Browar Za Miastem

8,90 zł

Cena regularna: 11,59 zł

Najniższa cena: 11,59 zł
szt.
Piwo Misty, Browar Trzech Kumpli (puszka)
Piwo Misty, Browar Trzech Kumpli (puszka)

10,49 zł

Cena regularna: 14,99 zł

Najniższa cena: 14,99 zł
szt.
Napój FYK Forever Young Kombucha, YUZU [250ml, bbz]
Napój FYK Forever Young Kombucha, YUZU [250ml, bbz]

6,49 zł

Cena regularna: 10,49 zł

Najniższa cena: 10,49 zł
szt.
Piwo A'la Grodzisz, Browar Pinta [500ml]
Piwo A'la Grodzisz, Browar Pinta [500ml]

5,99 zł

Cena regularna: 9,99 zł

Najniższa cena: 9,99 zł
szt.
Browar Jana, Jasne Pełne [500ml]
Browar Jana, Jasne Pełne [500ml]

7,29 zł

Cena regularna: 9,29 zł

Najniższa cena: 8,94 zł
szt.
Zwroty i reklamacje
  1. Reklamacje

    1. Klient ma prawo do złożenia uwag i reklamacji dotyczących działania Serwisu oraz realizacji usługi cateringowej poprzez przesłanie wiadomości email na adres info@allepiwo.pl
    2. Reklamacje dotyczące działania Serwisu.
      1. Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji. 
      2. Klient w zgłoszeniu reklamacji powinien podać swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny), datę oraz opis okoliczności wystąpienia podstawy reklamacji. W przypadku niewystarczających danych Administrator zwróci się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie.
      3. Administrator w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację na adres email z którego otrzymana została reklamacja. 
    3. Reklamacje dotyczące realizacji usługi cateringu
      1. Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji. 
      2. Klient w zgłoszeniu reklamacji powinien podać swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny), datę oraz opis okoliczności wystąpienia podstawy reklamacji. W przypadku niewystarczających danych Administrator zwróci się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie.
      3. Administrator w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację na adres email z którego otrzymana została reklamacja. 
      4. Administrator ma obowiązek realizacji usługi bez wad oraz odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 
      5. Administrator nie odpowiada i nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za usługi transportowe oraz realizację dostawy, które realizowane są przez firmy zewnętrzne. 
      6. W przypadku składania reklamacji dotyczących usługi transportowej oraz realizacji dostawy Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji maksymalnie w ciągu 2 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji wraz z dokumentacją zdjęciową. Dodatkowo jeśli podstawa reklamacji została ujawniona w obecności przedstawiciela firmy zewnętrznej odpowiedzialnej za transport Klient jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody zgodnie z wymogami firmy zewnętrznej oraz:
        1. Złożenia reklamacji bezpośrednio w firmie zewnętrznej jako poszkodowany
        2. Złożenia reklamacji u Administratora zgodnie z powyżej opisanymi procedurami oraz załącznikami (dokumentacja zdjęciowa oraz protokół szkody jeśli został spisany).

 

UWAGA!

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję online dokonaną przez klienta serwis allePiwo.pl dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do wskazanej płatności Klienta.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Strona przeznaczona tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz 18lat?


Sklep internetowy Shoper.pl