Promocje
Piwo Concept Of Stability, Browar Maltgarden
Piwo Concept Of Stability, Browar Maltgarden
14,09 zł 11,98 zł
szt.
Piwo Luk Wave, Browar Madame Barrel
Piwo Luk Wave, Browar Madame Barrel
15,79 zł 14,21 zł
szt.
Piwo Consider It Done, Browar Maltgarden
Piwo Consider It Done, Browar Maltgarden
14,99 zł 12,74 zł
szt.
Piwo Hiruko, Browar Birbant
Piwo Hiruko, Browar Birbant
11,90 zł 10,12 zł
szt.
Piwo Write Me Something, Browar Maltgarden
Piwo Write Me Something, Browar Maltgarden
14,69 zł 12,49 zł
szt.
Piwo Combos, Browar Birbant
Piwo Combos, Browar Birbant
11,49 zł 8,04 zł
szt.
Piwo Rebel Tudor, Browar Rebel
Piwo Rebel Tudor, Browar Rebel
4,69 zł 2,34 zł
szt.
Piwo Funk Around: Brew By Numbers, Browar Funky Fluid
Piwo Funk Around: Brew By Numbers, Browar Funky Fluid
26,70 zł 18,69 zł
szt.
Piwo Funky Garden vol.7, Browar Funky Fluid
Piwo Funky Garden vol.7, Browar Funky Fluid
24,80 zł 19,84 zł
szt.
Zwroty i reklamacje
  1. Reklamacje

    1. Klient ma prawo do złożenia uwag i reklamacji dotyczących działania Serwisu oraz realizacji usługi cateringowej poprzez przesłanie wiadomości email na adres info@allepiwo.pl
    2. Reklamacje dotyczące działania Serwisu.
      1. Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji. 
      2. Klient w zgłoszeniu reklamacji powinien podać swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny), datę oraz opis okoliczności wystąpienia podstawy reklamacji. W przypadku niewystarczających danych Administrator zwróci się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie.
      3. Administrator w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację na adres email z którego otrzymana została reklamacja. 
    3. Reklamacje dotyczące realizacji usługi cateringu
      1. Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji. 
      2. Klient w zgłoszeniu reklamacji powinien podać swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny), datę oraz opis okoliczności wystąpienia podstawy reklamacji. W przypadku niewystarczających danych Administrator zwróci się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie.
      3. Administrator w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację na adres email z którego otrzymana została reklamacja. 
      4. Administrator ma obowiązek realizacji usługi bez wad oraz odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 
      5. Administrator nie odpowiada i nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za usługi transportowe oraz realizację dostawy, które realizowane są przez firmy zewnętrzne. 
      6. W przypadku składania reklamacji dotyczących usługi transportowej oraz realizacji dostawy Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji maksymalnie w ciągu 2 dni od dnia w którym miała miejsce sytuacja będąca podstawą reklamacji wraz z dokumentacją zdjęciową. Dodatkowo jeśli podstawa reklamacji została ujawniona w obecności przedstawiciela firmy zewnętrznej odpowiedzialnej za transport Klient jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody zgodnie z wymogami firmy zewnętrznej oraz:
        1. Złożenia reklamacji bezpośrednio w firmie zewnętrznej jako poszkodowany
        2. Złożenia reklamacji u Administratora zgodnie z powyżej opisanymi procedurami oraz załącznikami (dokumentacja zdjęciowa oraz protokół szkody jeśli został spisany).

 

UWAGA!

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję online dokonaną przez klienta serwis allePiwo.pl dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do wskazanej płatności Klienta.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Strona przeznaczona tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz 18lat?


Sklep internetowy Shoper.pl