
Za złożone zamówienie można zapłacić w zależności od wyboru Klienta:
- za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- za pośrednictwem platformy płatniczej: Płatności ShoperTPay.com
W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy Płatności Shoper.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S. A.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
DOSTAWA
W niektórych krajach obowiązują dodatkowe opłaty za tzw. strefy rozszerzone czyli miejsca trudno dostępne. W przypadku wystąpienia takich dopłat skontaktujemy się z Państwem. Tutaj możesz sprawdzić listę kodów objętych strefą rozszerzoną.
Administrator zastrzega sobie prawo w przypadku uszkodzenia paczki zagranicznej, możliwości rozwiązania reklamacji w formie zwrotu rekompensaty w wartości uszkodzonych produktów po pozytywnym rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji przez Administratora